donderdag 30 juni 2011

Meet... The Pierces

Wie houdt hier van Indie Rock? Want dan ken ik echt zo'n goed bandje voor jullie, die al vrij lang bestaat, maar waar niemand van gehoord heeft. Ik heb het over the Pierces! Geweldige muziek maken ze. Het is mix van Indie, Folk en pop. Maaaaaar... als je de serie Pretty Little Liars heb gezien, ken je ze waarschijnlijk wel. Ze hebben namelijk de titelsong 'Secret' ingezongen.
 
Ik zal wat algemene over deze twee zusje vertellen, want ja, het zijn zusjes! De zusjes Catherine en Allison Pierce hebben the Pierces gesticht in New York in het jaar 2000(Kun je nagaan hoe lang ze al actief zijn!) Ze hebben drie cd's uitgebracht: The Pierces, Light Of The Moon, Thirteen Tales Of Love And Revenge en de vierde (You & I) is net op 23 mei uitgekomen. Daarnaast hebben ze nog twee EP's uitgebracht: Love You More en You'll Be Mine.
 
Zoals je hoort, is de muziek en de stijl een beetje hippy-achtig. Dat past dan ook weer in het folk-genre. 
 
Als laatste sluit ik af met mijn favoriete liedje van the Pierces, die ik echt grijs gedraaid heb: Boring. Heerlijk liedje. Daarnaast wil ik zeggen dat iedere CD en EP op Spotify te vinden is. Voor meer informatie over deze meiden kun je naar de website van the Pierces gaan. 
Als jullie wat gesluisterd hebben, laat me dan weten wat jullie ervan vinden. Vind ik leuk, hihi.
With love, Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten